Banff, AB

Japan
 

 スポンサーサイト

スポンサー広告 | -  -

 Montreal Jazz Festival!!

Now I'm in Montreal!!
I arrived yesterday morning from Toronto.

I've dreamed to come here to see jazz festival, so I'm happy!
This is the second time to see this festival. 3years ago, I came here with my dad.

After I move to Ottawa, I will update with Japanese(I hope).
I just wanted to write that I am here.
モントリオール | comment(2)   trackback(0)
comments
モントリオールにいらしていたんですね!
ジャズ・フェスは、やっぱりいいですよね。私は、モントリオールに住んでいるのに結局1日しか見に行くことができませんでした。でも、楽しめましたよ。
2005/07/11 10:32 | | edit posted by montreal
>montrealさん
すっかりコメントが遅くなりましたが、そうなんです、モントリオール行きましたよ!
ジャズフェスまた行きたいな。
2005/07/20 03:17 | | edit posted by つっちー
comment posting














 

trackback URL
http://giriholi.blog2.fc2.com/tb.php/172-bcb1472c
trackback
 
